Autor: 021.rs

Novi Sad
01.11.2016.
12:41 > 13:24
Ceo Novi Sad u sredu, 2. novembra neće imati kablovsku televiziju, internet, D3 i usluge telefonije.
  • Vlada

    04.11.2016 12:54
    @MRK
    Apsolutno je tako kao što pričam, samo si ti dovoljno naivan da misliš je 6 meseci normalne usluge merilo kvaliteta neke firme, a dovoljno tvrdoglav da ne veruješ ljudima koji po 10-15 godina imaju posla sa SBB-om. Oni koji nisu došli u Novi Sad tek prošlog semestra znaju koliko se čeka na priključenje, kakav je često kvalitet veze, kako se pogrešno proknjižavaju uplate, kako se gasi net nedeljom, koliko se stoji u redu, kako se ometaju strani plaćeni kanali po direktivi iz Beograda i slične fore.

    A ložiti se da je 50mb i kablovska za 3100 dinara mesečno nekakva super cena je posebna priča.
  • ljakse

    03.11.2016 18:23
    eee, nemam sbb niti mislim da imam posla sa njima. zasto? pa sta ce mi toliko pink kanala i jedan je previse. a hrvatski programi? sta ce mi to?

    i na ovim besplatnim digitalnim kanalima koje vidim u NS ima kvalitenog programa . jes da ima previse serije "premijer" ali...glasali tako ljudi....sta da se radi...
  • mrk

    03.11.2016 12:01
    @Vlada

    ne lozi se ti. uopste nije tako to sto pricas. ja zvao da mi uvedu internet i kablovsku u novom stanu, dosli sutra ujutru, nemestili, potpisao ugovor i otisli. 2 puta za 6 meseci je pukla konekcija. imao sam problema sa unifi, ali jedino sto nisam mogao na komsijin da se nakacim a ne na moj. zvao podrsku, reseno za 5 minuta.

    stvarno, da li mi zivimo u istom gradu??? za 3100 din 50mb internet i kablovska, sta vi jos hocete???
  • Sale NS

    03.11.2016 09:47
    Ništa
    Kod mene na Podbari nije bilo nikakvog prekida ?!
  • pera

    02.11.2016 12:23
    OPEN IPTV
    Pa nisu svima operateri SBB ima nas koji favorizujemo domaći telekom.
  • Arma

    02.11.2016 09:26
    Ja ne znam dali zivimo u istom gradu?
    Nikada nisam imao neki ozbiljan problem sa SBB-om.
  • Nikola

    02.11.2016 09:17
    Pa fino je to sto nisu napravili alternativni link, pa da usluga radi smanjenim kapacitetom, a ne ovako, seci ceo grad. Znalo se sta ide sa monopolom, al opet, dobise dozvolu...
  • Vlada

    02.11.2016 08:45
    @BokiNS

    Ne loži se. SBB je firma sa najgorom korisničkom uslugom u ovom gradu, što zna svaki Novosađanin - isključujući one koji su se doselili pre par godina i zaposlili se u SBB - tako da ti je delimično oprošteno što lupetaš. Telekom nije nešto posebno, ali je jeftiniji, ne kvari se i ne moraš da se vucaraš po njihovim šalterima za svaku glupost.
  • ПатриЈот

    02.11.2016 06:47
    @ seljober
    Пинг ти је нека врста мјерне јединице коју ботине највише цијене, а све везано са валутном клаузулом. Знаш оно, ситна слова и тако то.
  • :)

    02.11.2016 00:40
    Koliko zavisnika... Ja nemam net, kablovsku ne gledam i super mi je. Ustedim time najmanje 2000 din mesecno, odnosno tacno 200 eur godisnje, sto je cena skromnijeg smestaja na moru u Grckoj, npr.
  • Anonimus

    01.11.2016 22:53
    SBBotovi
    Svaka cast SBB botovima. Kolicina pluseva i minusa koje ostavljaju je fascinantna. Pogledajte njihove komentare na ovaj tekst i sve ce vam biti jasno, ako vec nije:

    SBB: Dozvolite da vam odmognemo
    http://www.e-novine.com/drustvo/128234-SBB-Dozvolite-vam-odmognemo.html
  • @BokiNS

    01.11.2016 19:48
    Bio godinama na SBB-u i trpeo smetnje i prekide koji su trajali povremeno i po par nedelja. Recimo radi par meseci kako treba a onda zaredja dve tri nedelje da stalno prekida i slicno. Presao sam na Telekom, imam nominalno manju brzinu ali realno 10Mbit/s kod Telekoma bolje radi nego 50/3Mbit/s kod SBB-a na papiru.
    Telekom uvek radi, ne nestaje slika i internet kada u susednom ulazu nestane struje kao kod SBB-a. Fiksni telefon uvek radi bez eha i prekida. Telekom je nekad bio skuplji ali je sada konkurentan SBB-u. Jedina mana Zelekoma je sto se kablovska ne moze pustiti na vise televizora ali i to polako nije mana kako SBB smanjuje analognu ponudu a Telekom daje gledanje TV-a na jos tri uredjaja (SmartTV, Laptop, Tablet) a posebna poslastica je besplatna kablovska na mobilnom (ne racuna se u data saobracaj paketa).
  • NS

    01.11.2016 19:27
    Ne znam zasto pljuvati. Pa desava se svuda u svetu da dodje do nekog veceg remonta itd. Mos misliti, od 3 ujutru do 8 nece biti neta i kablovske. Jel radite vi negde? U to doba se uveliko spava, a od 6,7,8 se vec radi. Tako da, ja se izvinjavam sismisima sto prze po celu noc online sa flajkom koce i pizza parcetom, bas mi vas je zao. Iskulirajte, neko sanja da ima topao dom, a neki tu ko balavanderi kmece za par sati u toku noci bez neta i kablovske. Niste vi ni za net, ni za kablovsku. Vi ste za tetris i to po zasluzi!
  • Zanimljivo

    01.11.2016 19:09
    Korisnik sam usluga provajdera koji nije SBB.
    Od jutros ni jedan poslat mail nije stigao na odredište, cPanel javlja da se izvolim javiti provajderu, net funkcioniše kao da smo na DialUP konekciji.
    Brutalno dobra tehnička podrška mog provajdera me je uredno obavestila da imaju žestok problem na svim serverima.
    Interesantno je da dva provajdera u isto vreme imaju različito objašnjenje za očigledan problem, RNIDS ćuti naravno, nigde informacije čestite.
    Ima li neko insajdersku informaciju o tome šta se dešava?
  • :)

    01.11.2016 19:09
    znači neće biti veliki problem što su mi isključili net...
  • ana

    01.11.2016 18:10
    dobro ste javili da ne rastavimo kompj
  • Drum

    01.11.2016 18:02
    Ne znam iz vaših komentara čemu toliko nezadovoljstvo, da li su problemi konstatni ili se desi povremeno? Ako su povremeno, pa to je normalno, ne može jednva stvar koja je upaljena 24/7 upaljena da radi stalno perfektno.

    Ja nisam na SBB, ali i na mom provajderu bude nekada prekida, ali to je sve normalno. Uglavnom je to kratkotrajno i vremo retko. Jednom u 4 godina nije bilo interneta celi dan jer su imali neke radove koji su potrajali duže nego planirano.

    @seljober, ping ti je brzina odziva između npr. tebe kao korisnika i nekog servera ili bilo koje druge tačke na internet mreži. Što je dalji put, to veći ping. Npr. ping u okviru Evrope je između 60-100 ms, a već Severna Amerika 130-180 ms.
  • /

    01.11.2016 17:52
    /
    dok je sbb bio sorosev a ne od brata bez licne karte bilo je manje pink i grand kanala
  • @Maxi

    01.11.2016 17:48
    Pravi!
    Najbolji si, care!
    Ha-Ha.Ha.... "Fini neki ljudi, a?"
    A što je najbolje, živa istina - a vic!
  • botizam

    01.11.2016 17:47
    I SBB ima botove ?
  • Grgolj

    01.11.2016 17:46
    Ne volim kad mi se nešto radi iza leđa. Ja spavam do 10:15.
  • jee

    01.11.2016 17:07
    jej
    Dobro ste javili, onda da u sredu spavam duže.
  • Maxi

    01.11.2016 16:18
    Vic
    Sinoć mi crk’o internet, pa sam malo sedeo sa porodicom… fini neki ljudi :)
  • Nervirach

    01.11.2016 16:12
    SBB je stoka bezobrazna kao njihov gazda, onaj bez licne karte. Kada su im trebale musterije isli su vrata do vrata sa originalnim kanalima. Kada su navabili zrtve onda cvrc, ubacili Adria varijante, Pinkove, VHS televizije i svaki cas ukidaju kanale. Internet je tek posebna prica, A tek Unify gde su negde (u Americi) provajderiu popili tuzbi i kazni da se pusi.
  • 314pezos

    01.11.2016 16:08
    Stvarno ne znam čemu negativni komentari, evo već skoro 5 godina sam njihov korisnik i nikad nije bilo nerešive situacije. Bio jednom problem sa ruterom, došli za pra sati prekontrolisali i zamenili, jednom problem uveče sa d3 risiverom, pokušali daljinski da srede ali nisu nešto mogli, došli ujutru i otklonili kvar. Najavljene radove su uvek izvodili baš u tako neko doba kada se to najmanje i koristi i to mi je sasvim u redu.
    Možda bi trebali te radove da sprovedu u popodnevnim satima ... pa da se korisnici malo i prošetaju ;)
  • seljober

    01.11.2016 15:54
    @ roblack

    sta je to ping ?
  • Dragan

    01.11.2016 15:21
    ne kontam
    Kapiram da SBB nije vrhunski, ali masa malo preteruje. Ni ostali provajderi nisu nista bolji. Ja nikada nisam imao problema sa SBBom. Sa Telekomom, EUnetom, Oriionom i NeoBee-jem jesam. Po vama to znaci da je SBB najbolji, a ostali nisu.
    Garantujem da 70% vas ne radi svoj posao kako valja i 100%, ali vam je ego van granica Univerzuma, pa ocekujete od drugih ne znam kakve uslove.
  • BokiNS

    01.11.2016 15:14
    Vlado Vlado
    Zar sendvice od telekoma jado jedna. Telekom Bog za SBB? Dragi Vlado ajd sto sebe lazes ali nemoj lagati ljude i blamirati se.
  • Igy

    01.11.2016 14:54
    Kauboji
    @Vlada

    SBB su kauboji iz amerike, tako se i ponašaju. Ne dao Bog da imaš smetnju, doći će na proleće...
  • roblack

    01.11.2016 14:47
    wtf
    Nije mi jasno zasto se svi zale na SBB ? Ja ih nisam voleo nikad nesto posebno, ali sa Oriona sam presao na SBB jer sam morao, nikad nisam imao bolji interenet i bolju podrsku nego sad.
    50/3 konstantno, kada se desi prekid zbog radova sve obaveste, i to se desi jednom u par meseci, a fala bogu normalno je da se odrzava mreza i da ima kvarova.

    Koristim net i za gaming pored posla pa bih primetio malo jaci ping sto se nikad nije desilo.
  • :)

    01.11.2016 14:45
    Ne vidim sta je problem i da trajno nestanu. Najobicnije zagadjenje.
  • Spasavajte!!!

    01.11.2016 14:24
    Trebalo bi hitno obezbediti neke cisterne sa WiFi po gradu u to vreme.
    Inače, sreća da nisam na SBB. Uostalom, ako jeste dobar deo, nije čitav Novi Sad.
    Valjalo bi korigovati naslov u Pretplkatnici SBB-a...
    A ko je zaluđenik, uvek može imati interventni USB 3G internet.
  • NS

    01.11.2016 14:11
    Šta li ćemo raditi od 3 do 8 ujutro. Čista propast.
  • Z.

    01.11.2016 13:58
    Ove usluge su i bez radova cesto u prekidu.
  • Vlada

    01.11.2016 13:49
    Sreća pa više nikakvog dodira sa SBB-om nemam, sve preko Telenora i Telekoma - nisu ni oni savršeni ali za SBB su bogovi.
  • B

    01.11.2016 13:46
    Najgori horor 21. veka. - kad nestanu istovremeno i kablovska i net.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna